Česká republika letos hostí tři významné mezinárodní soutěže – cyklokros, biatlon a lední hokej. Tím ale sportovní rok 2024 nekončí a nadšenci mohou sledovat také další evropské události. Sport však nespočívá pouze v jeho sledování z pohodlí tribun či na televizních obrazovkách, neboť se stává běžnou součástí života mnoha Čechů. Oblečení nakupují hlavně online a prodejci se snaží reagovat na nárůst poptávky novými nabídkami.
Od aktivních fitness nadšenců až po začátečníky, je zjevné, že sportu na oblíbenosti neubývá. Prudký nárůst v tuzemsku odstartovala pandemie koronaviru, která kvůli nutným omezením podpořila i velký vzrůst e-commerce. Naznačují to výsledky průzkumu Evropské komise z roku 2022, podle nichž Češi cvičí v průměru častěji než ostatní Evropané. Pravidelně se nějaké aktivitě věnuje 44 % z nich.
Nakupování sportovního oblečení se stává neoddělitelnou součástí moderního přístupu k životnímu stylu. Lidé vyhledávají nejen funkční a pohodlné kousky pro svou aktivitu, ale také se zaměřují na atraktivní design a trendy, odrážející jejich osobní styl.
Podle průzkumů až 87 % Čechů nakupuje oblečení a doplňky, alespoň jednou ročně na internetu, přičemž v budoucnu se dá očekávat další růst. Na tento trend reagují prodejci v oblasti elektronického obchodu. Poté, co Zalando v loňském roce uvedlo na trh několik inspirativních sportovních značek, jako jsou lululemon, Rapha a Hoka, nedávno přivítalo dalšího inovativního a oblíbeného partnera: švýcarskou značku ON. Kolekce zahrnuje především pánskou a dámskou obuv a oblečení se zaměřením na běh a výkon.
„Náš sportovní sortiment je určen k tomu, abychom v našich českých zákaznících zažehli vášeň a podpořili jejich aktivní životní styl a umožnili jim být nejlepšími. Jsme nadšeni, že můžeme do naší kolekce zařadit oblíbenou švýcarskou značku On, proslulou svou běžeckou kulturou, výkonem a inovacemi. Zařazením značky On do našeho sortimentu chceme pozvednout sportovní zážitky našich zákazníků a poskytnout jim přístup ke špičkovému vybavení. To, je dokáže posunout k jejich nejvyššímu potenciálu,“ říká Daniel Rogiński, generální ředitel společnosti Zalando pro Českou republiku a CEE region.
Značka On se bude spoléhat na řešení Zalando Fulfilment Solutions pro efektivní zpracování objednávek a pohodlné doručení zákazníkům na většině trhů Zalanda. Jako součást nabídky Partnerského programu mají partneři Zalando k dispozici řadu služeb, které je podporují v oblasti prodeje a podnikání na platformě a nově i mimo ni, včetně zpracování objednávek, zásilek a vrácení zboží a také marketingu.