Tesco bylo poprvé oficiálním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji. Kampaň „Žijeme hokejem“ zabodovala jak u zákazníků, tak na sociálních sítích, a také u odborné veřejnosti. Tesco se vyplatilo v kampani propojit vášeň pro hokej s nákupem v Tesco, přičemž komunikaci podtrhlo vtipnými slovními spojeními používanými jak ve světě hokeje, tak ochodu.
„Oficiálním sponzorem tak mimořádné sportovní události – Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji, které se navíc konalo u nás, jsme byli poprvé. A o to větší radost máme, že český tým na domácím ledě vyhrál zlatou medaili. My jsme s naší kapaní Žijeme hokejem vyhráli zlato ve velmi napínavém souboji hokejových spotů v časopise Marketing & Media, “ pochvaluje si Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka ve společnosti Tesco ČR. Dodává: „Naši hokejovou kampaň hodnotíme jako velmi úspěšnou. Počet uživatelů naší věrnostní aplikace Clubcard jenom během kampaně vzrostl o více než 100 tisíc. Více jak 2 miliony soutěžních kartiček do aplikace naskenovali zákazníci, kterým jsme rozdali přes 3 tisíce cen. Nejatraktivnější výhrou byly jistě VIP lístky na finále.“
V kampani na sociálních sítích se Tesco vyplatila spolupráce s populárními influencery. Hlavním průvodcem pro Instagram Tesco se stal Bořek Joura, dále pak firma spolupracovala s Matějem Ruppertem, Petrem Švancarou, Jakubem Štáfkem, Martinem Dejdarem, Petrem Leitgebem, Nikosem Machem nebo Tomášem Kvapilíkem. Výsledkem bylo přes 2 500 nových sledujících na Instagramu Tesco a přes 3 miliony zhlédnutí.
Video zhodnocení kampaně se Zuzanou Grinčovou: https://youtu.be/tCNvX0u3dAQ