Společnost Lidl spustila novou kampaň zaměřenou na výrobky nabízené pod privátními značkami. V následujících týdnech se zákazníci prostřednictvím kampaně seznámí se třemi značkami, které už ale dobře znají přímo z prodejen Lidl. Bude se jednat o značky Pilos, Pikok a Alesto.
Cílem kampaně je upozornit zákazníky na to, že právě výrobky privátních značek jsou ideálním spojením skvělé chuti a příznivé ceny. Vlastní značky jsou ostatně základní filozofií Lidlu, který jich má ve svém portfoliu více než 200. Jejich úspěch přitom závisí především na pečlivém výběru dodavatele.
„Na vývoji privátních značek se podílíme spolu s našimi dodavateli. Můžeme tak určit nejen chuť a obal výrobku, ale také definovat zásady jeho složení a například to, že bude obsahovat redukovaný podíl soli či cukru,“ poodhaluje jednatel odpovědný za Nákup Zoltán Nepp.
Aktuální kampaň je zaměřena hned na tři privátní značky – Pilos, zahrnující mléčné výrobky, Pikok, pod níž zákazníci v Lidlu najdou masné produkty a Alesto, pod kterou jsou v nabídce ořechy či sušené ovoce. Každý týden se zákazníci v rámci kampaně mohou těšit také na ještě výhodnější ceny výrobků z jednotlivých kategorií.
Reklamní kampaň s poselstvím „Milujte chuť i cenu. Jednoduše jen v Lidlu“ potrvá až do druhé poloviny října a k zákazníkům se dostane napříč různými komunikačními kanály zahrnujícími billboardy, reklamní leták, a také rádiové a TV spoty.