Německá sportovní společnost PUMA v rámci realizace strategických priorit mění svou globální marketingovou organizaci. Toto rozhodnutí je základní strategickou prioritou a má pomoci dalšímu rozvoji značky PUMA. Globální marketingový tým bude nově sídlit v centrále společnosti v německém Herzogenaurachu. Důvodem je efektivizace procesů napříč globálními obchodními jednotkami společnosti, globální funkcí Go-To-Market a kreativním vedením. Změny se dotknou také oddělení brand managementu a marketingových operací, které se od 1. července přesunou z Bostonu do Herzogenaurachu. Marketingová organizace PUMA North America bude následně posílena přidělením odpovědnosti za místní sportovní marketing a řízení lokálních partnerství s cílem pozvednout značku na americkém trhu.
„Značka PUMA je klíčovým faktorem úspěchu naší společnosti,“ uvedl Arne Freundt, generální ředitel společnosti PUMA. „Naše analýzy nicméně jednoznačně ukazují, že PUMA má rozsáhlé možnosti, jak využít svého plného potenciálu. Proto je její neúnavné posilování jednou z našich hlavních strategických priorit. S globální marketingovou organizací sídlící v blízkosti našich klíčových centrálních orgánů, přímo v sídle společnosti, budeme moci položit organizační základy pro tento proces. To zajistí konzistenci značky a urychlí interní rozhodovací procesy. Cílem je posílení značky PUMA a její silnější orientaci na spotřebitele. Díky novému nastavení tak budeme schopni realizovat efektivní kampaně, které upevní značku v mysli našich spotřebitelů.“
V souvislosti s reorganizací se Adam Petrick, globální ředitel společnosti PUMA, rozhodl po více než dvou desetiletích působení nepřecházet do Herzogenaurachu, ale věnovat se novým výzvám mimo PUMU. Ve společnosti bude působit do konce roku, aby zajistil hladký přesun.
Richard Teyssier, regionální generální ředitel PUMA pro Evropu, povede od 1. července 2023 globální marketingovou organizaci na pozici globálního ředitele pro značku a marketing. V této funkci bude přímo podřízen generálnímu řediteli společnosti PUMA Arne Freundtovi. Richard má rozsáhlé zkušenosti v oblasti řízení značek a marketingu, neboť před nástupem do společnosti PUMA v roce 2010 působil 17 let ve vedení marketingových oddělení ve společnosti Mars Inc. Zde byl zodpovědný za některé z nejikoničtějších značek společnosti, jako jsou M&Ms a TWIX ve Francii. Ve společnosti PUMA byl Richard do roku 2021 generálním ředitelem pro francouzský trh, poté převzal odpovědnost za střední Evropu, Spojené království, Irsko a jižní a severní Evropu napříč všemi kanály. Evropský region povede i nadále, dokud nebude oznámen jeho nástupce.
„Rád bych poděkoval Adamu Petrickovi za jeho významný přínos k úspěchu společnosti PUMA během jeho více než dvacetiletého působení u této značky,“ řekl Arne Freundt. „V osobě Richarda Teyssiera jsme našli ideálního kandidáta, který bude v budoucnu řídit strategii rozvoje značky PUMA. Je nejen skutečným marketingovým specialistou, který přichází s výraznými odbornými znalostmi v oblasti řízení značky, ale je také nedílnou součástí naší rodiny PUMA. Díky svému více než dvanáctiletému působení v generálním managementu PUMA France a PUMA Europe zná tento byznys dokonale.