
Společnost dm drogerie markt pokračuje v investicích do zlepšování zákaznické zkušenosti a představuje tři nové služby, které posouvají nakupování v dm na lepší úroveň. Nově spuštěné služby jako Scan&Go, možnost uplatnění dm active beauty bodů při online nákupech a expresní doručení potvrzují pozici dm jako inovativního lídra v oblasti drogerie a péče o zákazníky.
Snazší nakupování bez čekání s aplikací Moje dm
Od 27. ledna 2025 se zákazníci ve všech prodejnách dm mohou setkat s novinkou v podobě služby Scan&Go. Díky této inovaci mohou zákazníci skenovat produkty skrze mobilní aplikaci Moje dm přímo během pohybu po prodejně a rovnou je umístit do tašky. Nákup pak mohou jednoduše uhradit u samoobslužné nebo běžné pokladny. Společnost dm navíc odmění zákazníky, kteří Scan&Go vyzkouší, eKuponem na 200 extra bodů, což odpovídá slevě 50 Kč na příští nákup. eKupon obdrží v aplikaci Moje dm automaticky do 7 dnů od prvního nákupu prostřednictvím Scan&Go v hodnotě 200 Kč a více. „Služba Scan&Go je přínosnou změnou v nakupování v našich prodejnách. Zákazníkům dáváme do rukou kontrolu nad celým procesem nákupu a šetříme jim drahocenný čas. Věříme, že tato inovace osloví především ty, kteří preferují rychlé, efektivní a moderní řešení,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace společnosti dm. „Scan&Go je dalším krokem v naší snaze o maximální pohodlí pro naše zákazníky, protože cítíme, že právě to je klíčový faktor v utváření celkové nákupní zkušenosti.“
Podobně má zákazníkům nákupy usnadnit také možnost uplatnění věrnostních bodů v aplikaci Moje dm i online shopu, kterou společnost dm spustila v prosinci minulého roku. Zákazníci mohou nově v posledním kroku dokončení objednávky sami zvolit částku, na kterou chtějí body uplatnit – minimální částka je přitom 50 Kč, tedy 200 bodů. Díky této možnosti mohou zákazníci využívat všech výhod věrnostního programu bez ohledu na to, kde právě nakupují.
Expresní doručení: Nákup z dm až ke dveřím do několika hodin
Pro zákazníky, kteří preferují nákup z pohodlí domova, spouští společnost dm možnost expresního doručení ve spolupráci s doručovací společností Wolt. Služba je od února 2025 spuštěna ve vybraných částech Prahy. Zákazníci si mohou objednat široký sortiment produktů z dm a nechat si je doručit až ke dveřím, včetně vynášky do patra.
Ve vybraných částech Prahy je možné zvolit mezi čtyřmi časovými intervaly pro doručení:
- Objednávka do 9.00 – doručení v rozmezí 10.00–11.00
- Objednávka do 15.00 – doručení v rozmezí 16.00–17.00
- Objednávka do 17.00 – doručení v rozmezí 18.00–19.00
- Objednávka do 19.00 – doručení v rozmezí 20.00–21.00
„Expresní doručení je ideální pro ty, kteří potřebují rychle doplnit zásoby nebo nemají čas navštívit prodejnu osobně. Díky spolupráci se společností Wolt můžeme garantovat rychlé a spolehlivé doručení našich produktů až ke dveřím zákazníka,“ dodává Jiří Peroutka, manažer komunikace společnosti dm. „Možnost doručení domů se v současnosti stává novým standardem. Jednoznačně v tomto chceme držet krok s dobou a zajistit, aby nákup v dm byl co nejpohodlnější a nejdostupnější pro všechny.“