
Westfield Chodov se od 15. do 18. května promění v centrum udržitelné módy. Good Festival nabídne jedinečnou příležitost objevit stylové poklady ze sekáče, navštívit Bloges Market s módou od známých influencerů, zapojit se do inspirativních workshopů a prozkoumat kouzlo vintage stylu i kreativního upcyklování. Tento festival, který propojuje módu, kreativitu a odpovědný přístup k nakupování, přinese pestrý program plný aktivit pro všechny milovníky stylu a udržitelnosti.
Poklady ze sekáče 1981 a exkluzivní soutěž s Klárou Vytiskovou
Secondhand 1981 je legendární vintage obchod, který si získal srdce mnoha milovníků módy. Je proslulý svými pečlivě vybranými kousky, které zahrnují unikátní oblečení a doplňky. Návštěvníci mohou sekáč navštívit od čtvrtka do neděle od devíti do devíti hodin a objevovat poklady, které potěší nejen je, ale i naši planetu.
Zpěvačka Klára Vytisková, která celý festival zahájí na VIP večeru 14. května, vytvoří spolu se Secondhandem 1981 tři unikátní upcyklované kousky oblečení. Originální modely budou moci následně lidé vyhrát v rámci soutěže na sociálních sítích. Vítězové si pak své unikátní kousky mohou převzít poslední den festivalu, 18. května, kdy budou mít i jedinečnou šanci se s Klárou Vytiskovou také potkat v rámci meet & greet.
Současně poběží i soutěž o 20 míst na exkluzivní upcycling workshopu od Secondhandu 1981 ve spolupráci s Westfield Chodov, který proběhne ve dvou termínech, a to ve čtvrtek a v sobotu s omezenou kapacitou 10 míst.
Bloges Market a móda od známých osobností
Každé odpoledne od 13.00 do 19.00 se během Good Festivalu otevře Bloges Market – místo, kde móda získává nový rozměr! Tento projekt, který založila Nikol Moravcová, přináší možnost zakoupit originální oblečení od českých influencerů a známých osobností.
Při nakupování si navíc návštěvníci mohou užít jedinečnou atmosféru – Nikol se svými hosty je provede světem módy, prozradí módní tipy nebo pomůže s výběrem. Kdo letos dorazí? Zpěvačka Klára Vytisková, modelka Aneta Vignerová, modelka a influencerka Natalie Kotková, návrhářka udržitelné módy Jana On the Boat a influencerka BeHa. Celý výtěžek z Bloges Marketu poputuje na Nadační fond Veroniky Kašákové. Nákupem z druhé ruky tak podpoříte také dobrou věc!
Speciální pop-upy – nechte se inspirovat!
Good Festival letos nabídne nejen módu, ale i jedinečné pop-upy. Superantik – hravý a barevný pop-up e-shopu s vintage interiérovými kousky nabídne jedinečné starožitné kousky, které vašemu interiéru dodají osobitý charakter minulých dekád a zároveň podpoří ekologickou udržitelnost.
V dalším pop-upu se představí Elpida – organizace podporující aktivní stárnutí. Jejich šikovné pletařky přivezou ručně vyráběné pletené produkty, které potěší všechny generace a ukážou, že tradiční řemeslo má v moderním světě stále své místo.
Během hledání svých second-handových úlovků se návštěvníci mohou osvěžit v snack baru od značky Něco jako, která zde představí svou kimčinádu vyrobenou ze zbytků vody z kvašení kimči od Živiny. Kimčináda je důkazem, že i udržitelnost může být chutná. Na závěr zakončete svou festivalovou cestu stylově ve fotokoutku! Vyfoťte se a uchovejte si vzpomínku na den plný inspirace a zábavy.
Kreativní workshopy pro členy Westfield Clubu
Členové Westfield Clubu se mohou těšit na exkluzivní workshopy, které propojují kreativitu s udržitelností:
UGO workshop – proměňte vyřazený porcelán v jedinečné umělecké dílo.
Sashiko – japonská výšivka – naučte se zdobit látku tradiční technikou, která oživí váš šatník.
Ruční tvorba – vyrobte si vlastní peněženku, dekorovanou síťovku nebo originální doplňky ze lžiček!
Workshop s Elpidou – členové klubu si upletou stylovou gumičku přímo se zkušenými pletařkami.
Během trvání festivalu probíhají také soutěže pro členy věrnostního klubu. Nejste členem? Žádný problém! Stačí se zaregistrovat v aplikaci a budete mít přístup ke všem výhodám!
Přijďte se inspirovat, objevovat jedinečné módní kousky a zapojit se do aktivit, které podporují ekologické myšlení a odpovědný přístup k módě! Všechny podrobnosti najdete na webových stránkách, sociálních sítích a v newsletteru. Mediálním partnerem Good Festivalu je časopis Vogue Czechoslovakia.