Společnost Procter & Gamble dnes virtuálně otevírá v rámci veletrhu CES svoji LifeLab na stejnojmenných stránkách PGLifeLab.com. Společnost představí své inovace inspirované spotřebiteli, které mění způsob, jakým lidé provádí každodenní hygienu od holení až po praní prádla, a zároveň budují udržitelnější budoucnost se značkami, jako jsou Gillette, Oral-B nebo Tide.
Procter & Gamble již dříve oznámil svůj plán přesunout se na veletrhu CES do plně virtuální podoby. P&G LifeLab, která bude nyní probíhat jen online na webu PGLifeLab.com, je otevřena všem návštěvníkům, včetně těch, kteří se na veletrh CES 2022 nezaregistrovali. V tomto virtuálním prostředí mohou návštěvníci živě komunikovat s experty z P&G, kteří se s nimi podělí o nejnovější informace týkající se:
- Speciální edice vyhřívaného holicího strojku GilletteLabs – Bugatti Special Edition, v níž se první vyhřívaný holicí strojek na světě potkává s automobilovou legendou. GilletteLabs také nově do svého produktu zabudoval exfoliační tyčinku, která odstraňuje nečistoty z pokožky před průchodem samotných břitů po tváři. To propojuje péči o pokožku a holení do jednoho kroku.
- Oral-B se vrací na CES s chytrými zubními kartáčky Oral-B Series 4 a 5, které umožňují spotřebitelům se lépe se starat o zdraví ústní dutiny, a také s další novinkou pro pokročilou péči o ústní dutinu Oral-B iO 10.
- Tide snižuje vliv praní prádla na životní prostředí. Seznamte se s prvním pracím prostředkem určeným pro praní ve vesmíru, který budou od letošního roku používat astronauti na Mezinárodní vesmírné stanici.
- P&G Beauty se poprvé od roku 2019 vrací na veletrh CES s BeautySPHERE: představuje svůj koncept Zodpovědná krása (Responsible Beauty), který je pozitivní hnací silou v oblasti péče o krásu po celém světě.
V LifeLab si mohou návštěvníci také zahrát hry a zabojovat si s Crest Cavity Creeps a zachránit Toothopolis nebo jezdit na snowboardu, který klouže jako vyhřívaná žiletka díky patentované technologii FlexDisc od GilletteLabs.
„Ve společnosti P&G neustále usilujeme o inovace, které zlepšují životy spotřebitelů na celém světě,“ říká Marc Pritchard, ředitel značek P&G. Dodává: „Jsme nadšeni, že se můžeme na veletrhu CES opět virtuálně podělit o to, jak nás spotřebitelé inspirovali k široké škále nových produktů a inovací, které zároveň řeší naléhavé problémy, jako je udržitelnost a zachování životního prostředí.“
Sledování P&G na CESu
Další informace o P&G LifeLab a virtuálních panelech společnosti P&G, které se konají po celý týden, najdete na adrese www.PGLifeLab.com.
O společnosti Procter & Gamble
P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.