KOFILA se poprvé objevila na trhu již v roce 1923 a po celý letošní rok oslavuje své 100. výročí. A protože se blíží Vánoce, rozhodla se značka v rámci své kampaně svým spotřebitelům nadělit vánoční atmosféru již v listopadu. Milovníci KOFILY si tak mohou vychutnat její jedinečnou chuť, která originálně kombinuje jemnou kávovou náplň s mléčnou čokoládou, a navíc se mohou zapojit do soutěže o splnění vánočních přání pro sebe nebo své nejbližší.
Příběh tyčinky KOFILA
Příběh o nadčasové chuti se začal se psát v roce 1923. Pod značkou Orion spatřila světlo světa jedinečná čokoládová tyčinka s jemnou kávovou náplní. KOFILA okouzlila své příznivce nejen svou výjimečnou chutí, ale také unikátním, typicky žlutým obalem z pera dvorního ilustrátora Orionu, Zdeňka Rykra, který se stal ikonickým.
Začátkem tohoto roku, k příležitosti oslavy 100. výročí, uvedla KOFILA designovou edici, která vznikla ve spolupráci s Ateliérem Grafického designu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Ze studentských návrhů bylo vybráno 7 nejzajímavějších splňující stanovená kritéria, a vznikla tak speciální edice obalů, která u zákazníků zaznamenala velké ohlasy. Každý den si tak milovníci tyčinky KOFILA mohli vychutnat originální kousek čokoládového umění! A protože se výjimečný rok 2023 blíží ke konci, zákazníci budou mít poslední příležitost zakoupit si tyčinku KOFILA v této limitované edici.
Nezapomenutelné vánoční zážitky s tyčinkou KOFILA
Stoleté výročí zakončí značka KOFILA speciální vánoční kampaní. Milovníci KOFILY budou mít příležitost nadělit si pod stromeček finanční výhru. A na co jiného částku použít než na to, aby mohli svým nejbližším udělat radost dárkem, který jim může splnit sny.
Soutěž bude probíhat mezi vybranými osobnostmi (influencery) formou „štafety“, která odstartuje na instagramovém profilu @kofila_czsk a potrvá celý listopad. Každá osobnost dá příležitost svému instagramovému publiku vyhrát finanční odměnu ve výši 25 000 Kč (1 000 EUR) v jedinečné soutěži, která potrvá pouze 24 hodin. Spojení Vánoc a tyčinky KOFILA bude pod hastagem #KofilaVanoce/#KofilaVianoce.
Vánoční kampaně se zúčastní osobnosti nejen z Čech ale i ze Slovenska. Milovníkům tyčinky KOFILA by tak neměl ujít instagramový profil Veroniky Arichtevy, Marka Dvořáka, Tomáše Zástěry, Martiny Pártlové, Venduly Pizingerové, Janka Koleníka nebo Evelyn Kramerové.
„KOFILA je krásným příkladem tradice, která přetrvává po generace. Její unikátní čokoládovo-kávová chuť je jednoduše nadčasová. Po celý letošní rok oslavujeme 100leté výročí, které jsme začali velmi úspěšnou limitovanou edicí designových obalů od studentů grafické školy ve Zlíně. Tento výjimečný rok ukončíme netradiční vánoční kampaní, ve které našim spotřebitelům umožníme prostřednictvím originální soutěže nadělit nezapomenutelné zážitky anebo splnit vánoční přání sobě nebo svým blízkým. Věříme, že soutěž bude spotřebitele bavit a těšíme se na originální pojetí komunikace našich vybraných osobností, jak je u KOFILY zvykem.“ dodává Barbora Sulovská, manažerka značky KOFILA.
Aktivace bude probíhat po celý listopad a osloví zákazníky nejen v rámci sociálních médií a digitálu, ale bude také k vidění v televizi nebo v in-storu u všech retailerů.