Pivo Argus Nealko z Lidlu získalo v nedávném spotřebitelském testu od hodnotitelů Vysoké školy chemicko-technologické (VŠCHT) ocenění jako jedno z nejlepších nealkoholických piv na trhu. Popularita a také počet značek nealkoholického piva přitom v Česku nadále roste. Argus Nealko se vyrábí s ohledem na tradiční pivovarské metody, vyznačuje se vysokou kvalitou surovin a skvělou chutí a díky tomu patří mezi nejoblíbenější produkty v nabídce společnosti Lidl.
Češi jsou dlouhodobě lídři v konzumaci i ve výrobě piva na osobu. Spotřeba na jednoho obyvatele za rok 2022 činila 136 litrů. V posledních letech je stále zřetelnější přesun konzumace z restauračních zařízení do domácností, přičemž tento vývoj výrazně urychlila pandemie koronaviru. Současně posiluje trend konzumace nealkoholických piv, která nabízejí ke zdraví šetrnější variantu klasických piv. Nealkoholické pivo Argus Nealko, které je součástí nabídky prodejen Lidl, nedávno dosáhlo významného úspěchu ve spotřebitelském testu. Toto ocenění zdůrazňuje nejen vysokou kvalitu nápoje, ale také potvrzuje, že se preference spotřebitelů stále významněji posouvají směrem ke zdravějším a kvalitnějším pivním alternativám.
Výsledky spotřebitelského testu ukazují, že Argus Nealko splňuje i ty nejnáročnější požadavky na chuť a kvalitu. Hodnotitelé posuzovali jednotlivé značky v různých parametrech, včetně množství alkoholu, hořkosti a barvy. Jedno z dalších hodnocených kritérií byla cena – pivo Argus Nealko Lidl nyní nabízí za 11,90 Kč, proto patří i přes svou kvalitu mezi cenově přijatelnější výrobky. Pivo Argus Nealko se vyrábí v České republice a splňuje všechny náležitosti pro označení Česká potravina. Vyrábí se v jižních Čechách z českého sladu a kombinace odrůd českého a zahraničního chmele. V testu nealkoholických piv zabodovalo již v minulosti.
Úspěch v testu komentuje také tisková mluvčí společnosti Lidl Iveta Barabášová: „Těší nás, že naše pivo Argus Nealko bylo ve spotřebitelském testu oceněno jako jedno z nejlepších na trhu. Jde o výsledek dlouhodobého úsilí společnosti v oblasti vývoje vlastních privátních značek. Tento úspěch zdůrazňuje naše závazky k poskytování kvalitních a chutných produktů, které odpovídají měnícím se preferencím našich zákazníků. V Lidlu se neustále snažíme rozšiřovat naši nabídku, abychom uspokojili rostoucí poptávku po zdravějších a udržitelnějších alternativách tradičních pivních značek.“
Přímo z piva Argus Nealko se přitom v pivovaru míchají i velmi úspěšné novinky v Lidl sortimentu – české nealkoholické mixy Argus Radler. Všechny tři příchutě Citrus mix, Grapefruit a Malina s limetou přinášejí v letních měsících vítané osvěžení za bezkonkurenční cenu. Právě nealkoholické mixy se v uplynulých letech významně podílely na růstu celé kategorie nealkoholických piv.
Přestože nemá pivo bez obsahu alkoholu tak dlouhou tradici, v posledních letech se stává čím dál oblíbenější volbou, navíc nejen pro řidiče. V roce 2022 bylo v ČR vyrobeno 1,3 milionu hektolitrů nealkoholického piva, přičemž meziroční růst činil 13 %. Argus Nealko od společnosti Lidl přináší spotřebitelům prvotřídní chuťový zážitek bez alkoholu a znamená důkaz inovace v tomto segmentu.