Budějovický Budvar nemá dostatek značkových přepravek Budvar pro tuzemský trh. Přechodně proto bude od poloviny dubna prodávat pivo Budvar Výčepní v přepravkách značky Pardál.
„Kvůli nedostatku značkových přepravek stáčíme Budvar Výčepní přechodně do přepravek naší druhé značky Pardál. Na prodejnách je označujeme, aby nás zákazníci bez problémů našli. Nové přepravky jsme objednali, ale vzhledem k dodacím lhůtám výrobce budou k dispozici až v červenci“, uvedl Petr Kubín, obchodní ředitel pro tuzemský trh Budějovického Budvaru.
Prodeje ležáků Budweiser Budvar a Budvar 33 rostou v posledních měsících podle agentury Nielsen na domácím trhu o desítky procent. V loňském roce zaznamenal národní pivovar 2% nárůst objemu prodaného piva na domácím trhu.
Celkové obchodní výsledky národního pivovaru za loňský rok negativně ovlivnila celosvětová koronavirová krize. Budějovický Budvar přišel vlivem opatření souvisejících s koronavirem o desítky milionů korun, zejména kvůli zavřeným hospodám a restauracím, ale například i celoročním uzavřením návštěvnického centra pivovaru. Celkové tržby Budějovického Budvaru za pivo nicméně v roce 2020 rostly o 1% oproti předcházejícímu roku, tedy pomaleji než růst objemu. Zde se projevily chybějící tržby za sudové a tankové pivo. Kompletní ekonomické výsledky zveřejní Budějovický Budvar po ukončení auditu v závěru prvního pololetí 2021.
Zdroj: Budějovický Budvar
Psali jsme: Budějovický Budvar navýšil výstav piva o 3% i v minulém roce