Společnost Miele zahájila celosvětovou kampaň s názvem „QAIT – Quality Ahead of its Time“. Vysvětluje v ní, co přináší zákazníkům příslib „kvality, která předběhla svou dobu“, opírající se o základní hodnoty poctivého řemesla, výkonu a udržitelnosti. Kampaň také zdůrazňuje, že produkty Miele jsou navrženy pro dlouhou životnost – poskytují totiž úroveň kvality a udržitelnosti, která je protipólem negativního fenoménu spotřebitelského plýtvání. Vizuálně jedinečná, překvapivá a poutavá kampaň má zaujmout především prémiové zákazníky a bude probíhat ve 49 zemích po celém světě.
Kampaň „QAIT“ pomocí příběhu doslova vtahuje diváky do světa Miele a klíčových hodnot značky – perfektního řemeslného zpracování, výkonu a udržitelnosti. Za zásadní formu udržitelnosti pak považuje Miele pověstnou životnost svých produktů, navržených pro dlouhodobý výkon. Kampaň staví také na zkušenostech z minulého roku, během něhož jsme všichni znovu objevili význam svých domovů.
Připomíná se v ní více než 120 let řemeslného mistrovství a inovací společnosti Miele. Od svého založení se Miele neúnavně snaží vyrábět vždy lepší výrobky, než jsou ty aktuálně nejnovější a nejlepší, a stále vylepšovat a zdokonalovat vše, co dělá. Tato „posedlost“ kvalitou a výrobou věcí, které vydrží, je nedílnou součástí dnešního vnímání světa.
Kampaň „Quality Ahead of its Time“ byla vytvořena hamburskou reklamní agenturou Select World, její vizuály jsou dílem světově proslulého režiséra Dana Tobina Smitha. Na adaptaci pro Českou a Slovenskou republiku se podílel interní tým Miele ve spolupráci s komunikační agenturou KPA ONE. Kampaň bude probíhat v televizi, ve vybraných online i printových titulech, na billboardech, v rámci sociálních sítí nebo PR aktivit.
Informace o kampani a film: https://www.miele.cz/c/quality-ahead-of-its-time-2611.htm