Platební a nákupní služba Klarna navázala spolupráci s největším českým módním e-shopem ZOOT.cz. Čeští zákazníci ZOOTu díky tomu mohou nově využít možnost rozložení úhrady za nákup do tří plateb. Nové globální partnerství Klarny se společností ZOOT zahrnuje i další klíčové trhy, na kterých ZOOT působí, včetně německého a nedávno otevřeného rumunského.
Spolupráce společností Klarna a ZOOT nabídne zákazníkům flexibilnější způsoby placení a poskytne jim lepší kontrolu nad financemi. S Klarnou si budou moci svou úhradu rozložit do tří měsíčních plateb bez úroků. Zákazníci budou mít jistotu, že nezaplatí za zboží plnou cenu dříve, než si budou jisti, že si objednali správnou velikost a že jim vše dobře padne. Součástí služby je navíc i ochrana kupujícího v případě, že výrobek nedorazí včas, je vadný nebo jednoduše neodpovídá očekávání. ZOOT a Klarna tak společně dále odbourávají možné obavy zákazníků z online nákupů zejména v segmentu módy a módních doplňků.
„Společnost ZOOT patří k největším hráčům v oblasti módy a zároveň je pro zákazníky dlouholetým lovebrandem. Spolupráce je proto pro nás velkým milníkem. Věřím, že zákazníci ocení možnosti, které platba s Klarnou přináší, a jejich nákupní zážitek se díky tomu posune opět o něco dál. Spolupráce navíc hezky podtrhuje hlavní propozici Klarny – být lokálním značkám spolehlivým partnerem při expanzi do zahraničí a přinášet s nimi možnost flexibilního placení všem jejich zákazníkům,“ dodává Tereza Obrtáč, Country Manager Czech Republic společnosti Klarna.
Klarna spojením s módní značkou ZOOT dále posiluje svou pozici v oblasti BNPL (buy-now-pay-later) plateb ve střední a východní Evropě, kde se chce i nadále zaměřit na spolupráci s nejsilnějšími domácími i mezinárodními brandy. S Klarnou již mohou čeští zákazníci platit ve stovkách e-shopů, mezi nimiž nechybí značky jako Pilulka.cz, Footshop, Humanic nebo eObuv.
„Hledali jsme platební metodu, která umožní našim zákazníkům objednat si zboží a plně za něj zaplatit až v momentě, kdy si budou jisti, že vybrali správně. V Německu a obecně na západě je tato služba velmi populární a čím dál větší poptávka je po ní i u nás. Zákazník si díky flexibilní možnosti placení dokáže lépe plánovat svoje výdaje a pohodlněji hospodařit. Velkou výhodou Klarny je, že se jedná o globální značku, se kterou můžeme expandovat, takže placení s Klarnou momentálně nabízíme nejen v Česku, ale také Německu a Rumunsku a brzy plánujeme i další země v Evropě. Věříme, že nám partnerství na nových trzích pomůže se rychleji etablovat a prohloubit důvěru mezi námi a zákazníkem,“ doplňuje Martin Souček, Chief Growth & Customers ve společnosti ZOOT.
Klarna a ZOOT u příležitosti zahájení spolupráce spouštějí také společnou marketingovou kampaň, která je zaměřena primárně na český a rumunský trh. Kampaň běží napříč vlastními kanály ZOOTu, na Facebooku i s využitím marketingových nástrojů Googlu a Seznamu. Do kampaně jsou zapojeni také influenceři.