Super zoo reaguje na velký zájem zákazníků a otevírá další prodejnu v Plzni. V rámci holdingu Plaček Group jde již o 350. prodejnu. „Těší nás, že majitelé domácích mazlíčků chodí nakupovat právě k nám. Díky zájmu ze strany zákazníků můžeme otevírat další prodejny a přibližovat se jim tak co nejvíce je to možné. Dostupnost pro všechny zákazníky je pro nás prioritou,“ říká Dušan Plaček, majitel a zakladatel skupiny Plaček, do které Super zoo spadá.
Více než 30. let na trhu a stále roste
Holding Plaček Group se v segmentu chovatelských potřeb pohybuje již více než 30 let. Za toto období se česká firma dostala mezi klíčové hráče na evropském trhu v oblasti péče o domácí mazlíčky. V České republice si společnost Super zoo navíc drží pozici lídra chovatelských potřeb. To také potvrzuje nárůst tržeb navzdory aktuální situaci, kdy maloobchodní tržby napříč segmenty v Česku již několik měsíců klesají. „První polovina roku pro nás byla navzdory ekonomické situaci v České republice velmi úspěšná. Na rozdíl od jiných segmentů jsme v tom našem nepozorovali žádné změny v nákupním chování. Naši zákazníci svým mazlíčkům dopřávají stále stejně, v některých případech i více. Meziroční nárůst tržeb se drží kolem 12 %,“ říká Luboš Rejchrt, provozní ředitel Super zoo.
Nové trendy v Super zoo
Rok 2023 se pro Super zoo nese ve znamení novinek, a to jak z oblasti sortimentu, tak také nabízených služeb a aktivit s přesahem do CSR. Začátkem letošního roku řetězec Super zoo spustil mobilní aplikaci, která nabízí nejen rychlejší ale i ekonomičtější nakupování, a to díky speciálním slevovým akcím pro věrné zákazníky. V druhé polovině roku navíc přibude v aplikaci možnost výběru elektronické nebo klasické účtenky. Elektronickou účtenku bude mít zákazník ve svém účtu a jeho nákupy se tak stanou ekologičtější. Super zoo si navíc uvědomuje svou společenskou odpovědnost, a proto se aktivně podílí na pomoci opuštěným zvířatům v České republice. Právě proto se řetězec Super zoo propojil s filmem Gump – jsme dvojka, kde se stal generálním partnerem. „S filmem Gump nás spojuje společná filozofie a chuť pomáhat opuštěným zvířatům. Proto jsme se rozhodli, že naše partnerství nepostavíme pouze na product placementu, ale že ho podpoříme dlouhodobou kampaní zaměřenou především na podporu útulků a edukaci společnosti v této oblasti,“ dodává Luboš Rejchrt.
Rozšiřování vlastního portfolia
Nejnovějším přírůstkem do portfolia vlastních značek Super zoo je ultraprémiové holistické krmivo pro psy Elbeville, jež vzniklo v reakci na potřeby zákazníků. Hlavním záměrem vzniku nového krmiva bylo poskytnou zákazníkům produkt z lokálních surovin v té nejvyšší možné kvalitě. „Od uvedení na trh dostáváme pozitivní reakce od našich zákazníků, kteří si chválí jak recepturu z lokální surovin, tak také vysokou stravitelnost, kterou zajišťuje kvalitní složení i technologie výroby. Ta je založena na procesu extruze, při které vznikají v granulích malé bublinky, jež napomáhají žaludečním šťávám se snadnou stravitelností granulí nejen od povrchu, ale také zevnitř,“ přibližuje Martina Mačková, Product Development & Marketing Manager Super zoo.