Společnost PENNY zahajuje rok 2025 novou atraktivní věrnostní kampaní, která přináší zákazníkům stylové a praktické vybavení do kuchyně. Od 9. ledna až do 25. března mohou zákazníci sbírat body za své nákupy a získat slevu až 60 % na exkluzivní produkty značky VIVESS.
„Naše nová věrnostní kampaň je odpovědí na potřebu našich zákazníků spojit funkčnost, kvalitu a moderní design za dostupnou cenu,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu společnosti PENNY a dodává: „Produkty VIVESS jsou navrženy tak, aby usnadnily každodenní vaření a zpříjemnily chvíle strávené v kuchyni.“
Nová kolekce VIVESS zahrnuje deset pečlivě vybraných kuchyňských pomocníků, které ocení každý, kdo chce vařit snadno, rychle a s radostí. Mezi klíčové produkty patří kuchyňský robot s osmi rychlostmi a nerezovou mísou, ideální pro přípravu těst a šlehání. Kontaktní gril, který lze rozevřít na 180°, nabízí maximální flexibilitu při přípravě pokrmů. Horkovzdušná fritéza je skvělou volbou pro zdravější vaření. Nepřilnavé pánve a hrnce se skleněnými poklicemi ocení jak začátečníci, tak zkušení kuchaři. Pro dokonalé pečené pokrmy využijete pekáč s aroma úchytkou.
Mechanismus kampaně je jednoduchý. Za každých 200 korun nákupu získá zákazník PENNY 1 bod. Deset těchto bodů pak lze proměnit v atraktivní slevu až 60 % na některý z vybraných produktů z nabízené kolekce VIVESS. Lze je samozřejmě pořídit i bez bodů, a to za plnou cenu. Body lze sbírat až do 26. března 2025 a uplatnit je ještě týden poté, nebo do vyprodání a vydání zásob v jednotlivých prodejnách PENNY po celé České republice. Všechny produkty z nové věrnostní kampaně lze zakoupit exkluzivně ve více než 420 prodejnách PENNY.
Více informací, přehled produktů a kompletní pravidla věrnostní kampaně naleznete v informačních letácích nebo na www.penny.cz.