Se světem vůní jsme všichni propojeni více, než si to přiznáváme. Ovlivňuje nás často na podvědomé úrovni a hluboce emocionálně. Vůně v nás vyvolávají vzpomínky, podbarvují zážitky, spojují nás s druhými. Jsou jako osobitý podpis. Zvláště pak ty ze segmentu niche, kam vůbec poprvé parfémem L´Exquis vstupuje také francouzská kosmetická značka GERnétic.
Najít své vlastní niche
Čich, podceňovaný smysl, dokáže rozlišit mnohem širší paletu vjemů než například zrak barev či sluch tónů. Vůně jsou pro nás důležitým zdrojem požitků. Jejich pestrost obohacuje náš život. Promlouvají, jsou tvůrčí silou působící na duši. Mají schopnost očarovat nás i okolí. Umí zcela proměnit náladu, navodit pocit radosti, zpříjemnit den. Nezanedbatelně podtrhují naše vyzařování a jsou hodnotným nástrojem komunikace, která nepotřebuje slova. Svět esencí a parfémů představuje dimenzi, jejímž prostřednictví se nám naskýtá nekonečně možností, jak tvořit a vyjádřit, kým jsme, kým se být cítíme a kým si přejeme se stát.
„Požadavkem spotřebitelů je především vyjít z davu a pomocí vůně zdůraznit svou jedinečnou individualitu. Žádají autenticitu, originalitu, intimní spojení. A proto se v parfumérském světě zrodilo odvětví niche vůní. Jejich základ tvoří vysoce kvalitní ingredience, vyrábí se v limitovaných sériích, často v rodinných parfumérských či kosmetických podnicích s věhlasnou tradicí v oboru. Jsme nesmírně rádi, že se mezi ně nyní řadí i francouzská značka GERnétic,“ uvádí Ing. Andrea Trčková, výkonná ředitelka zastoupení značky GERnétic pro český a slovenský trh.
Niche vůně tvoří značky, které nechtějí následovat trendy. Uchovávají si ve svém jádru určitou auru tajemství a výjimečnosti. Pečlivě vybírají, kde budou jejich produkty k dostání a jakým způsobem budou prezentovány. Účelem není zalíbit se masám, ale najít dokonalé spojení persony a parfému. Předávají tak nositelkám a nositelům hlubší poselství, vytváří svým rukopisem v jejich životě novou příběhovou linku.
Ikonická vůně překračuje hranice kosmetické péče: L´Exquis – Eau de Parfum
Parfému L´Exquis dala vzniknout touha přenést mimořádnou podstatu produktů GERnétic dál, mimo hranice pečující kosmetiky. „Uvedení vůně L´Exquis skvěle doplní a uzavře rituál krásy GERnétic, umocní hluboce příjemný zážitek, který bude jednotlivce provázet celý den,“ přibližuje Alena Kimlová, hlavní firemní kosmetička a školitelka značky, a pokračuje: „Kosmetické procedury, v salonu i doma, jsou pro klientky zónou odpočinku, relaxace a osvěžení, vonná kompozice jim tyto zážitky zpřítomní i v hektických okamžicích a dodá jim pocit vyrovnanosti a klidu.“
Charakter parfémové vody L´Exquis od GERnétic lze popsat jako kombinaci květinových, citrusových a mořských akordů. Na pokožce se postupně rozvíjí a mění svůj charakter. Nejprve se rozezní svrchní tóny svěží vitalizující a sluneční limetky, která dodává kompozici na pikantnosti. Je následována srdcem z levandule, bohatého květinově vodního aroma lotusu a povzbuzující hry mořských tónů. V základu vůně se mísí cedrové dřevo a smyslně živočišné bílé pižmo.
Hlava: limetka
Srdce: levandule, lotus, mořské tóny
Základ: cedrové dřevo, bílé pižmo
Jasné poselství nese i název sám. Adjektivum equis (nebo v ženském rodě exquise) se překládá jako:
- vybraný, jemný, rafinovaný
- výborný, znamenitý, výtečný (mets exquis = lahodné jídlo; homme exquis = vzácný člověk)
- (zast.) nevšední, mimořádný
Z etymologického hlediska pochází ze starofrancouzského slova esquis a latinského exquisitus. Může nést tyto významy:
- O nějž je zájem a řadí se mezi nejhebčí.
- Jenž vyvolává pouze ty nejskvostnější dojmy.
- Překypující jemností a něhou, mající své kouzlo.
Pro prezidentku GERnétic International Anu Laporte ztělesňuje L´Exquis vůni jejího života provázanou s těmi nejkouzelnějšími okamžiky. Vůni provází právě proto motto: „Le parfum de ma vie“ (vůně mého života).
Eau de Parfum L´Exquis je v prodeji na českém trhu od 22. září 2022, a to exkluzivně v kosmetických salonech pracujících se značkou GERnétic. V nabídce je ve dvou baleních – v krásném flakonu s objemem 50 ml anebo v elegantním mini balení o objemu 15 ml, které se dokonale hodí do kabelky.
Doporučená MOC:
Mini balení do kabelky o objemu 15 ml: 860 Kč
Flakon o objemu 50 ml: 1 820 Kč
Foto: © GERnétic