Světová herecká ikona známá z filmů Pán prstenů nebo Piráti z Karibiku, Orlando Bloom, se nově stala hlavní hvězdou televizního spotu značky Staropramen. Exkluzivní ambasadorství propojuje tradici a kvalitu, hodnoty hereckého i pivovarnického řemesla.
Orlando Bloom, známý především jako talentovaný hollywoodský herec, ambasador UNICEF se spojil se značkou Staropramen. V rámci kampaně Brewed by Experts, for Experts představuje nejen samotné partnerství, ale zejména Prahu jako hlavní centrum pivní kultury a vzdává holt všem, kteří si rádi vychutnají poctivé a kvalitní pivo.
Bloom se v televizním spotu prochází po nejikoničtějších místech pražské metropole a vysvětluje své vazby na město samotné. „Prahu jsem si zamiloval, když jsem tam několik let žil a pracoval. Jsem rád, že jsem se mohl spojit s kvalitní značkou, která si stojí za svými hodnotami a působí v samém srdci Prahy,“ vysvětluje herec. Více než 150letá historie smíchovského pivovaru dává novému ambasadorovi důvěru v autentičnost a tradiční řemeslo, které je tu po generace sládků uchováváno. „Staropramen ctí tradice a řemeslo, jejich pivo vaří výborní sládci, experti ve svém oboru. Spolupráce se značkami, které skutečně dělají to, o čem mluví, mi dává smysl,“ vysvětluje herec.
Bloom tak v kampani oslavuje nejen kvalitu piva Staropramen, ale i odbornost všech, kteří si ho rádi vychutnají a umí poctivé české pivo ocenit. Na konci spotu sám zamíří právě ke smíchovskému pivovaru, aby si mohl svůj půllitr vychutnat.
Televizní spot, který poběží na evropských trzích a ve Velké Británii, můžete zhlédnout ZDE.