V sobotu 23. září skončil devátý ročník desetidenního happeningu Hýbejte se s TERIBEARem aneb Prima pohyb s medvědem. Do charitativního happeningu se v průběhu 10 dnů a nocí zapojilo rekordně téměř 30 000 lidí, kteří společnými silami zdolali 369 373 kilometrů, ty partneři akce proměnili na 7 387 476 korun. Do výsledné částky byly započítány i kilometry, které naběhaly a nachodily děti ze škol a dětských domovů. Celková částka pomoci tak činí 7 752 976 korun. Akce v letošním roce probíhala online, zapojit se tak mohl každý. Za každý zdolaný kilometr věnovali partneři akce 20 korun na konkrétní příběh pomoci. Letošní online formát akce naplnil naprostou bezlimitnost: nebyl určující čas ani místo, všechny účastníky spojovalo nadšení a dobrá vůle.
„Chci poděkovat všem, kteří se přidali. Hrdinou je pro mě každý, komu není lhostejný osud druhých a kdo věnuje svůj čas tomu, aby pomáhal. Někdy stačí opravdu málo, aby se životní osudy otočily k lepšímu,“ říká patronka nadace, Tereza Maxová
Největší počet kilometrů připsal svým pohybem do výsledné tabulky Tomáš Vranka, který za deset dní naběhal 784 kilometrů a dětem tak přispěl částkou 15 664 Kč. Na celkově druhém místě se umístil Lubomír Šuranský se 758 kilometry. Třetí příčka v celkové pořadí patří Štefanu Krčovi, který se happeningu účastní každoročně, letos naběhal 667 kilometrů. V kategorii žen se na prvním místě umístila Marcela Kilarská. V dětské kategorii byla nejpilnější sběratelkou kilometrů Terezie Hlavacová. Do akce se tradičně zapojují i týmy. V letošním roce největší počet kilometrů nasbíral tým Strážníci pomáhají, celkem 12 000 km. V kategorii rodinných týmů byl nejúspěšnější tým Čížkovi s 1 202 kilometry.
Za firemní týmy se zapojil také generální partner happeningu, banka ING: „Velmi nás těší, že se do letošního ročníku zapojilo opět velké množství lidí z celé České republiky, ale i zahraničí, a společnými silami dosáhli skvělého výsledku. Celková částka je důkazem síly, jakou má společenská solidarita a odhodlání pomáhat druhým. Naše dlouhodobé partnerství s Nadací Terezy Maxové dětem je odrazem našeho závazku ke společenské odpovědnosti a věříme, že společně můžeme hodně věcí změnit a řadě znevýhodněných dětí i jejich rodičům poskytnout reálnou pomoc. Chtěla bych všem účastníkům srdečně poděkovat a již teď se těším na jubilejní desátý ročník,“ říká ředitelka pro komunikaci a marketing banky ING v České republice, Lucie Polívková.
Kilometry pomoci pilně sbírali i zástupci generálního mediálního partnera: „Těší mě, že k úspěšnému výsledku letošního ročníku mohl opět přispět i tým mediální skupiny MAFRA a k podporovaným příběhům, které jsme už tradičně přinášeli našim čtenářům, bude možné dopsat šťastné konce. Velké díky všem, kdo se zapojili,“ říká ředitelka Corporate Affairs pro Česko a Slovensko mediální skupiny MAFRA, Miloslava Nováková.
Za firemní týmy běhali a chodili také zaměstnanci společnosti RENOMIA: „Posláním RENOMIA je přispívat k lepšímu životu a podpora TERIBEARa toto poslání pomáhá naplňovat. Máme velikou radost z toho, kolik charitativních kilometrů se letos podařilo nasbírat a kolika lidem budou moci získané peníze dát naději, ukázat cestu nebo rovnou změnit život k lepšímu. Jsme hrdí, že jsme toho mohli být už podeváté součástí a děkujeme Nadaci Terezy Maxové dětem za velice záslužnou práci. A hlavně děkujeme všem, kteří pomáhají s medvědem,“ říká managing partner RENOMIA, Pavel Nepala.