Obchodní řetězec Lidl se rozhodl potěšit všechny fanoušky populární reality show Love is Blind. Ve spolupráci se streamovací platformou Netflix přichází s exkluzivní kolekcí produktů inspirovanou tímto fenomenálním pořadem. Zákazníci si nyní mohou v obchodech zakoupit mikiny, kalhoty, diáře a další produkty, které jsou v charakteristických barvách této show.
Limitovaná kolekce produktů inspirovaná populární reality show Love is Blind bude k zakoupení v obchodech Lidlu od 21. listopadu. Fanoušci pořadu mohou po omezenou dobu zakoupit mikiny, tepláky, zápisníky a skleničky na víno v charakteristických barvách zlaté a fialové. Skleničky na víno jsou navíc inspirované těmi, které se objevily přímo v show, což z nich činí skvělý doplněk pro všechny, kdo chtějí přenést kousek svého oblíbeného pořadu i do každodenního života. Kolekce bude k dispozici pouze do vyprodání zásob.
Love is Blind je unikátní reality show, která zkoumá, zda je možné najít životního partnera, aniž by se účastníci navzájem viděli. Seznamují se a budují vztahy prostřednictvím uzavřených „buněk“, což klade důraz na emocionální a psychologickou stránku vztahů. Tento originální formát si získal obrovskou popularitu a věrné fanoušky nejen po celém světě, ale i v České republice.
„Tato speciální kolekce přináší kousek Love is Blind do každodenního života našich zákazníků a umožňuje jim vyjádřit svou lásku k této oblíbené show,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.